bip.gov.pl
RSS
A A A K
SmodBIP

Co i gdzie?

Zapraszamy do korzystania z platformy:

Budynek UMiG Koniecpol:

PARTER
Nazwa: Nr pokoju:
Kasa 11
Z-ca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego, Obsługa Rady Miejskiej 12
Sala Ślubów 15
Drogownictwo, Planowanie Przestrzenne, Gospodarka Gruntami 15 A
BIURO INTERESANTA, Kancelaria, Działalność gospodarcza 17
Rolnictwo, Leśnictwo, Łowiectwo, Zezwolenia na sprzedaż alkoholu,
Podatek Akcyzowy, Komendant OSP
18
Sprawy Obywatelskie, Dowody Osobiste 19
Ochrona Środowiska, Odpady Komunalne 21
PIĘTRO I
Burmistrz 28
Dyrektor Biura 26
Sekretariat 27
Skarbnik 32
Kadry 33
Serwerownia 31
Sekretarz 34
Podatki 30
Budownictwo, Inwestycje 24
PIĘTRO II
Księgowość UMiG 39
Przewodnicząca Rady Miejskiej 43
Informatyk 45
Pokój Kontroli / Radca Prawny 44
MGOPS - Kierownik 42
MGOPS - Pomoc Społeczna 41
MGOPS - Księgowość 40
MGOPS - Świadczenia Rodzinne 35
PIĘTRO III
Państwowe Gospodarstwo Wodne - Wody Polskie 46
Państwowe Gospodarstwo Wodne - Wody Polskie 47
Sala Sesyjna 51
Referat Usług Wspólnych 48, 49, 50

Wykaz pracowników:

L.p.

Imię i Nazwisko

Stanowisko

1

Ryszard Suliga

Burmistrz

2

Monika Starczewska

Skarbnik

3

Sebastian Musiał

Sekretarz

4

Dariusz Saternus

Dyrektor biura

5

Marta Młyńska – Klimas

Inspektor ds. ochrony środowiska – Kierownik Referatu Rolnictwa i Ochrony Środowiska

6

Klaudia Małek
Patrycja Pawlik

Inspektor ds. gospodarki odpadami w Referacie ROŚ

7

Magdalena Musiał

Inspektor ds. rolnictwa, leśnictwa i łowiectwa w Referacie ROŚ

8
Olga Chrzuszcz
Inspektor ds. ochrony przeciwpożarowej w Referacie ROŚ

9

Mieczysława Kolan

Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami - Kierownik  Referatu Gospodarowania Nieruchomościami, Nadzoru Właścicielskiego i Planowania Przestrzennego

10

Katarzyna Sosnecka

Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami w Referacie Gospodarowania Nieruchomościami, Nadzoru Właścicielskiego i Planowania Przestrzennego

11

Aldona Cisowska

Inspektor ds. inwestycji w Referacie Inwestycji i Zamówień publicznych

12

Sławomir Woźniak

Inspektor ds. drogownictwa i utrzymania porządku w Gminie w Referacie Gospodarowania Nieruchomościami, Nadzoru Właścicielskiego i Planowania Przestrzennego

13

Monika Smus

Inspektor ds. planowania przestrzennego, rozwoju i komunikacji społecznej w Referacie Gospodarowania Nieruchomościami, Nadzoru Właścicielskiego i Planowania Przestrzenneg

14

Monika Idziak

Inspektor ds. kadr – Kierownik Referatu Organizacyjnego

15

Magdalena Szkutnik

Inspektor ds. ewidencji działalności gospodarczej w Referacie Organizacyjnym

16

Artur Wieczorek

Informatyk

17

Renata Madej

Główny Księgowy- Zastępca Skarbnika w Referacie Finansowo - Księgowym

18

Karina Rutkiewicz

Inspektor ds. księgowości budżetowej w Referacie Finansowo - Księgowym

19

Agnieszka Ślęzak

Inspektor ds. finansowo -płacowych w Referacie Finansowo - Księgowym

20

Elżbieta Musiał

Inspektor ds. kasowych w Referacie Finansowo – Księgowym

21

Karolina Malus

Inspektor ds. księgowości budżetowej w Referacie Finansowo – Księgowym

22

Monika Wdowiak-Marek

Inspektor ds. księgowości budżetowej w Referacie Finansowo – Księgowym

23

Karina Synowiec

Inspektor ds. wymiaru podatków - Kierownik Referatu Podatków i Opłat

24

Sylwia Kaczmarzyk

Inspektor ds. wymiaru podatku w Referacie Podatków i Opłat

25

Aneta Bobrowska

Inspektor ds. wymiaru podatków w Referacie Podatków i Opłat

26

Małgorzata Rutkowska – Kałuża

Inspektor ds. księgowości podatkowej w Referacie Podatków i Opłat

27

Iwona Przystańska

Kierownik Referatu Usług Wspólnych

28

Marzena Ożarowska

Inspektor ds. oświaty w Referacie Usług Wspólnych

29

Milena Zagził

Inspektor ds. obsługi kadrowo – płacowej jednostek oświatowych w Referacie Usług Wspólnych

30

Anna Małolepsza

Inspektor ds. księgowości budżetowej w Referacie Usług Wspólnych

31

Iwona Zatońska

Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego

32

Monika Ruta

Inspektor ds. obronności i zarządzania kryzysowego w Referacie Edukacji, Zdrowia, Kultury, Sportu, Promocji i Zarządzania kryzysowego

33

Sławomir Gałwiaczek

Samodzielne stanowisko ds. ewidencji ludności i ochrony zwierząt



Opublikował: Artur Wieczorek
Publikacja dnia: 13.03.2024
Podpisał: Artur Wieczorek
Dokument z dnia: 11.08.2020
Dokument oglądany razy: 8 160