bip.gov.pl
RSS
A A A K
SmodBIP
To jest wersja archiwalna z dnia 01.07.2021, zobacz aktualną wersję tej strony.
Zmiany wprowadzono z powodu: Aktualizacja

Co i gdzie?

Zapraszamy do korzystania z platformy:

Budynek UMiG Koniecpol:

PARTER
Nazwa: Nr pokoju:
Kasa 11
Z-ca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego, Obsługa Rady Miejskiej 12
Sala Ślubów 15
Drogownictwo, Planowanie Przestrzenne, Gospodarka Gruntami 15 A
BIURO INTERESANTA, Kancelaria, Działalność gospodarcza 17
Rolnictwo, Leśnictwo, Łowiectwo, Zezwolenia na sprzedaż alkoholu,
Podatek Akcyzowy, Komendant OSP
18
Sprawy Obywatelskie, Dowody Osobiste 19
Ochrona Środowiska, Odpady Komunalne 21
PIĘTRO I
Burmistrz 28
Dyrektor Biura 26
Sekretariat 27
Skarbnik 32
Kadry 33
Serwerownia 31
Sekretarz 34
Podatki 30
Budownictwo, Inwestycje 24
PIĘTRO II
Księgowość UMiG 39
Przewodnicząca Rady Miejskiej 43
Informatyk 45
Pokój Kontroli / Radca Prawny 44
MGOPS - Kierownik 42
MGOPS - Pomoc Społeczna 41
MGOPS - Księgowość 40
MGOPS - Świadczenia Rodzinne 35
PIĘTRO III
Państwowe Gospodarstwo Wodne - Wody Polskie 46
Państwowe Gospodarstwo Wodne - Wody Polskie 47
Sala Sesyjna 51
Referat Usług Wspólnych 48, 49, 50

Wykaz pracowników:

L.p.

Imię i Nazwisko

Stanowisko

1

Ryszard Suliga

Burmistrz

2

Monika Starczewska

Skarbnik

3

Sebastian Musiał

Sekretarz

4

Gwidon Jelonek

Dyrektor biura

5

Marta Młyńska – Klimas

Inspektor ds. ochrony środowiska – Kierownik Referatu Rolnictwa i Ochrony Środowiska

6

Klaudia Małek

Inspektor ds. gospodarki odpadami w Referacie ROŚ

7 Magdalena Musiał Inspektor ds. rolnictwa, leśnictwa i łowiectwa w Referacie ROŚ
8 Olga Chrzuszcz Inspektor ds. ochrony przeciwpożarowej w Referacie ROŚ

9

Mieczysława Kolan

Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami - Kierownik  Referatu Inwestycji, Gospodarowania Nieruchomościami i Nadzoru Właścicielskiego

10

Sylwia Boudjema

Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami w Referacie Inwestycji, Gospodarowania Nieruchomościami i Nadzoru Właścicielskiego

11

Aldona Cisowska

Inspektor ds. inwestycji w Referacie Inwestycji, Gospodarowania Nieruchomościami i Nadzoru Właścicielskiego

12

Sławomir Woźniak

Inspektor ds. drogownictwa i utrzymania porządku w Gminie w Referacie Inwestycji Gospodarowania Nieruchomościami i Nadzoru Właścicielskiego

13

Monika Smus

Inspektor ds. planowania przestrzennego, rozwoju i komunikacji społecznej w Referacie Inwestycji Gospodarowania Nieruchomościami i Nadzoru Właścicielskiego

14

Monika Franiasz

Inspektor ds. kadr – Kierownik Referatu Organizacyjnego

15

Magdalena Szkutnik

Inspektor ds. ewidencji działalności gospodarczej w Referacie Organizacyjnym

16

Artur Wieczorek

Informatyk

17

Renata Madej

Główny Księgowy- Zastępca Skarbnika w Referacie Finansowo - Księgowym

18

Karina Rutkiewicz

Inspektor ds. księgowości budżetowej w Referacie Finansowo - Księgowym

19

Agnieszka Ślęzak

Inspektor ds. finansowo -płacowych w Referacie Finansowo - Księgowym

20

Elżbieta Musiał

Inspektor ds. kasowych w Referacie Finansowo – Księgowym

21

Paweł Nowak

Inspektor ds. księgowości budżetowej w Referacie Finansowo – Księgowym

22

Karina Synowiec

Inspektor ds. wymiaru podatków - Kierownik Referatu Podatków i Opłat

23

Sylwia Kaczmarzyk

Inspektor ds. wymiaru podatku w Referacie Podatków i Opłat

24

Aneta Bobrowska

Inspektor ds. wymiaru podatków w Referacie Podatków i Opłat

25

Małgorzata Rutkowska – Kałuża

Inspektor ds. księgowości podatkowej w Referacie Podatków i Opłat

26

Iwona Przystańska

Kierownik Referatu Usług Wspólnych

27

Marzena Ożarowska

Inspektor ds. oświaty w Referacie Usług Wspólnych

28

Wiesława Rutkowska

Inspektor ds. obsługi kadrowo – płacowej jednostek oświatowych w Referacie Usług Wspólnych

29

Anna Masłowska

Inspektor ds. księgowości budżetowej w Referacie Usług Wspólnych

30

Iwona Zatońska

Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Referacie Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego

31

Monika Ruta

Inspektor ds. obronności i zarządzania kryzysowego w Referacie Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego

32

Sławomir Gałwiaczek

Inspektor ds. obywatelskich w Referacie Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego

 



Opublikował: Artur Wieczorek
Publikacja dnia: 01.07.2021
Podpisał: Artur Wieczorek
Dokument z dnia: 11.08.2020
Dokument oglądany razy: 7 659