Co i gdzie?
Zapraszamy do korzystania z platformy:
Budynek UMiG Koniecpol:
PARTER | |
Nazwa: | Nr pokoju: |
Kasa | 11 |
Z-ca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego, Obsługa Rady Miejskiej | 12 |
Sala Ślubów | 15 |
Drogownictwo, Planowanie Przestrzenne, Gospodarka Gruntami | 15 A |
BIURO INTERESANTA, Kancelaria, Działalność gospodarcza | 17 |
Rolnictwo, Leśnictwo, Łowiectwo, Zezwolenia na sprzedaż alkoholu, Podatek Akcyzowy, Komendant OSP |
18 |
Sprawy Obywatelskie, Dowody Osobiste | 19 |
Ochrona Środowiska, Odpady Komunalne | 21 |
PIĘTRO I | |
Burmistrz | 28 |
Dyrektor Biura | 26 |
Sekretariat | 27 |
Skarbnik | 32 |
Kadry | 33 |
Serwerownia | 31 |
Sekretarz | 34 |
Podatki | 30 |
Budownictwo, Inwestycje | 24 |
PIĘTRO II | |
Księgowość UMiG | 39 |
Przewodnicząca Rady Miejskiej | 43 |
Informatyk | 45 |
Pokój Kontroli / Radca Prawny | 44 |
MGOPS - Kierownik | 42 |
MGOPS - Pomoc Społeczna | 41 |
MGOPS - Księgowość | 40 |
MGOPS - Świadczenia Rodzinne | 35 |
PIĘTRO III | |
Państwowe Gospodarstwo Wodne - Wody Polskie | 46 |
Państwowe Gospodarstwo Wodne - Wody Polskie | 47 |
Sala Sesyjna | 51 |
Referat Usług Wspólnych | 48, 49, 50 |
Wykaz pracowników:
L.p. |
Imię i Nazwisko |
Stanowisko |
1 |
Ryszard Suliga |
Burmistrz |
2 |
Monika Starczewska |
Skarbnik |
3 |
Sebastian Musiał |
Sekretarz |
4 |
Dariusz Saternus |
Dyrektor biura |
5 |
Marta Młyńska – Klimas |
Inspektor ds. ochrony środowiska – Kierownik Referatu Rolnictwa i Ochrony Środowiska |
6 |
Klaudia Małek |
Inspektor ds. gospodarki odpadami w Referacie ROŚ |
7 |
Magdalena Musiał |
Inspektor ds. rolnictwa, leśnictwa i łowiectwa w Referacie ROŚ |
8 | Olga Chrzuszcz |
Inspektor ds. ochrony przeciwpożarowej w Referacie ROŚ |
9 |
Mieczysława Kolan |
Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami - Kierownik Referatu Gospodarowania Nieruchomościami, Nadzoru Właścicielskiego i Planowania Przestrzennego |
10 |
Katarzyna Sosnecka |
Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami w Referacie Gospodarowania Nieruchomościami, Nadzoru Właścicielskiego i Planowania Przestrzennego |
11 |
Aldona Cisowska |
Inspektor ds. inwestycji w Referacie Inwestycji i Zamówień publicznych |
12 |
Sławomir Woźniak |
Inspektor ds. drogownictwa i utrzymania porządku w Gminie w Referacie Gospodarowania Nieruchomościami, Nadzoru Właścicielskiego i Planowania Przestrzennego |
13 |
Monika Smus |
Inspektor ds. planowania przestrzennego, rozwoju i komunikacji społecznej w Referacie Gospodarowania Nieruchomościami, Nadzoru Właścicielskiego i Planowania Przestrzenneg |
14 |
Monika Idziak |
Inspektor ds. kadr – Kierownik Referatu Organizacyjnego |
15 |
Magdalena Szkutnik |
Inspektor ds. ewidencji działalności gospodarczej w Referacie Organizacyjnym |
16 |
Artur Wieczorek |
Informatyk |
17 |
Renata Madej |
Główny Księgowy- Zastępca Skarbnika w Referacie Finansowo - Księgowym |
18 |
Karina Rutkiewicz |
Inspektor ds. księgowości budżetowej w Referacie Finansowo - Księgowym |
19 |
Agnieszka Ślęzak |
Inspektor ds. finansowo -płacowych w Referacie Finansowo - Księgowym |
20 |
Elżbieta Musiał |
Inspektor ds. kasowych w Referacie Finansowo – Księgowym |
21 |
Karolina Malus |
Inspektor ds. księgowości budżetowej w Referacie Finansowo – Księgowym |
22 |
Monika Wdowiak-Marek |
Inspektor ds. księgowości budżetowej w Referacie Finansowo – Księgowym |
23 |
Karina Synowiec |
Inspektor ds. wymiaru podatków - Kierownik Referatu Podatków i Opłat |
24 |
Sylwia Kaczmarzyk |
Inspektor ds. wymiaru podatku w Referacie Podatków i Opłat |
25 |
Aneta Bobrowska |
Inspektor ds. wymiaru podatków w Referacie Podatków i Opłat |
26 |
Małgorzata Rutkowska – Kałuża |
Inspektor ds. księgowości podatkowej w Referacie Podatków i Opłat |
27 |
Iwona Przystańska |
Kierownik Referatu Usług Wspólnych |
28 |
Marzena Ożarowska |
Inspektor ds. oświaty w Referacie Usług Wspólnych |
29 |
Milena Zagził |
Inspektor ds. obsługi kadrowo – płacowej jednostek oświatowych w Referacie Usług Wspólnych |
30 |
Anna Małolepsza |
Inspektor ds. księgowości budżetowej w Referacie Usług Wspólnych |
31 |
Iwona Zatońska |
Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego |
32 |
Monika Ruta |
Inspektor ds. obronności i zarządzania kryzysowego w Referacie Edukacji, Zdrowia, Kultury, Sportu, Promocji i Zarządzania kryzysowego |
33 |
Sławomir Gałwiaczek |
Samodzielne stanowisko ds. ewidencji ludności i ochrony zwierząt |
Publikacja dnia: 13.03.2024
Dokument z dnia: 11.08.2020
Dokument oglądany razy: 8 458